сряда, 6 януари 2010 г.

Джуджанка

Ето я и втората картичка към късните подаръчета:




6 коментара:

  1. Много красиво съчетание! Много добре си подбрала хартиите :).
    И все повече започвам да харесвам глитера- създава атмосфера във всяко неща.

    ОтговорИзтриване
  2. Мога да седя и с часове да оглеждам картичките ти.
    Винаги откривам нещо ново,което предитован е съм видяла. Нямам думи да опиша красотите, които създаваш.

    ОтговорИзтриване
  3. тази твоя джуджанка съм я сънувала снощи! Легнах си след кто видях картичката и си мислех да ти оставя коментар сутирнта, ама то такава красота забравя ли се! Много ми харесва съчетанието!

    ОтговорИзтриване
  4. Красиво, красиво, красиво... Нямам думи просто! И всеки елемент е на точното си място. Браво!

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря ви за хубавите думи, момичета:) Много съм радостна, че ви харесва! :)

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: