събота, 19 декември 2009 г.

Christmas with Gingermen

Тази Коледа за първи път реших да направя тематична украса. Вдъхнови ме тази, в един от блоговете, които следя и реших, че симпатичната джинджифилова бисквитка е наистина чудесна тема за майсторене. Всъщност аз никога не съм опитвала от тези така известни бисквитки. И ето, че тазгодишната Коледа би била много удобен повод да го направя.. Сега остава да проверя дали в любимите ми 100гр. сладки, правят такива човеченца, за да се възползвам на готово. :)

Мисля поетапно да споделям с вас реализацията на всеки елемент от украсата на коледната трапеза.Затова ето и първият най-трудоемък според мен.

Може би това няма да е съвсем завършения му вид, защото подозирам, че ще се сещам за още неща, които мога да сложа по къщичката, но за сега ще ви я покажа така. :)
Да не пропусна да кажа, че прозорчетата са с оризова хартия, с цел - вътре като се сложи електрическа свещичка - да светят в тъмното.. Невероятен ефект се получава! :)



5 коментара:

  1. Къщи4ката е супееер!!!! И цветовата комбинация и модела страшно ми допадат. Бравос Гери!!!

    ОтговорИзтриване
  2. С коминче и прозорче вече е станала супер
    браво ! Ние ще ги минем тез амераканки.

    ОтговорИзтриване
  3. Суперска къщурка, Гери !Много е красива.А американките нищо не струват пред нас.

    ОтговорИзтриване
  4. Невероятна къщичка! Аз съм без думи! :) А тези бисквитени човечета направо да ги схрускаш!

    Ей, още веднъж, супер приятна изненада! Благодаря ти! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Kъщичката е страхотна,много сладка и закачлива,но в същото време изискана.Очаквам с нетърпение да видя и останалата част от тематичната украса.

    ОтговорИзтриване

Няма по-голяма награда от това да знаеш, че това, което си направил е било оценено от някого! Отрицателните оценки ми помагат да стана по-добра, а положителните ми дават увереността, че вървя в правилната посока. Благодаря ви, другарчета!

LinkWithin

Може да харесате и нещичко от: